Konserwa domowa z łopatki wieprzowej

Na zrobienie łopatki w słoiku namówiła mnie koleżanka, która hurtowo robi takie konserwy dla swoich synów mieszkających w akademikach. Konserwa naprawdę  jest smaczna, można ją długo przechowywać w lodówce jako zapasowy dodatek do chleba.

Zmielone mięso doprawiam solą peklową i czosnkiem, następnie zapełniam słoiczki i gotuję. Gorąco Polecam:)

Przepis na moim nowym blogu. Zapraszam 🙂  http://napiecyku.pl/2013/10/konserwa-domowa-z-lopatki-wieprzowej-2/

IMG_5853

 

 

 

9 thoughts on “Konserwa domowa z łopatki wieprzowej

  1. basinepichcenie Październik 23, 2013 o 8:44 pm

    Rewelacja. Dziekuje za inspiracje. Bede robic w weekend. Ile ci wyszlo sloiczkow? I czy nie wychodzi za slonA?

  2. jantar92 Październik 23, 2013 o 8:53 pm

    Witam Basia!!! Dokładnie nie pamiętam, ponieważ robiłam ją trzy tygodnie wcześniej, ale myślę że około siedem półlitrowych słoiczków. Nie lubię zbyt słonych potraw i myślę, że taka proporcja jest dobra. Daj znać jak Ci poszło:)

  3. Basia Październik 24, 2013 o 4:11 am

    Ale ja nadal biedny żuczek bez maszynki do mięsa jestem… muszę coś wykombinować. Nie mam teraz kasy by kupić, ale wiem, że załatwię. Choć bym na razie miała pożyczyć od rodziców czy teściów hahah 🙂 Tak samo ten pasztet. Ja go muszę po prostu zrobić 🙂 Ja na początek zrobię tą konserwę z połowy porcji 🙂 Ale zrobię na pewno

  4. jantar92 Październik 24, 2013 o 7:34 am

    Spróbuj zdobyć zwykłą ręczną maszynkę i zrób z połowy porcji:)

  5. ladylaurabloq Październik 24, 2013 o 3:01 pm

    Super pomysł no i zdrowy ,ja też ,,bezmaszynkowa ,, ,ale chyba kupię.

  6. jantar92 Październik 24, 2013 o 3:20 pm

    Pozdrawiam:)

  7. Basia Październik 25, 2013 o 4:15 am

    No i wykombinowałam. Po prostu pożyczę sobie na razie maszynkę od babci. I tak teraz będzie przez 3 tygodnie w szpitalu. Więc jutro będę robić. Muszę jeszcze tylko słoiki zorganizować, bo nigdy nie zbieram, zawsze wyrzucam.
    No i pasztet również obowiązkowo do wykorzystania idzie 🙂

  8. jantar92 Październik 25, 2013 o 7:27 am

    Pozdrawiam:)

  9. Basia Październik 26, 2013 o 8:12 am

    Jakby ktoś był zainteresowany. To w realu teraz jest maszynka z Zelmera, przeceniona z 220zł na 149zł… w dodatku w 5 ratach 0% 🙂

Skomentuj

